מקור ראשון

מוסדות ועסקים

3,500 שקל לחודש במבשרת־ציון כמה מבתי הספר המובילים במדינה, ומגוון מרכזי תרבות ומסחר צמיחה // אריאל היה מגיל שבע בפנימיית בני ברית בשכונת בית וגן, ומשם עבר לפנימייה בביתחגי בדרום הר חברון. "הגעתי לשם בגיל ,13 ורק אז למדתי קרוא וכתוב". משפחתו מתגוררת בנווהיעקב. יש לו אח אחד נשוי שהוא לא בקשר איתו וזוג הורים שלאחרונה חזר להיות איתם בקשר, אחרי עשור של ניתוק. "תמיד אהבתי להכין אוכל, אבל בתפקיד הנוכחי שלי התחילה באמת ההתנסות שלי בהכנת אוכל בצורה מקצועית. אני גם עוזר לטבחית מזל, שאחראית על האוכל במעון שלנו. נותן לה טיפים".

מאז שנפטרו הוריה הדס גדלה במשפחת אומנה. בגיל 18 עברה להוסטל במבשרת־ציון ועבדה בחנות בגדים ועבודות מזדמנות אחרות. "המקומות לא היו משהו, אז עזבתי. אני מקווה שבקרוב אמצא עבודה שמתאימה לי".

ההיכרות // שניהם גרים כבר שנים רבות במערך הדיור של המכון – אריאל שם כבר 12 שנה, הדס .15 הדס: "רק לפני בערך חמש שנים התחלנו להתיידד ולצאת. המדריכה שלנו טליה סידרה בינינו. למדנו יחד במרכז חזו"ן - חברה, זוגיות ונישואין - של המכון, שמכין אנשים כמונו לזוגיות ונישואין. נפגשנו פעם בשבוע ולמדנו בקבוצה עם עוד אנשים שרצו ללמוד על זוגיות. למדנו מהי חברות ומהי זוגיות, מה הציפיות שלנו ואיך יוצרים קשר טוב. המשכנו ללמוד איך מתקשרים היטב עם דאגה והתחשבות, איך יוצאים ממריבות ומוויכוחים, איך מחליטים החלטות ביחד, איך מחלקים את התפקידים בבית ואיך מנהלים אותו בפועל. לאחר תהליך ארוך שכלל למידה והתנסויות במשך חמש שנים, התחתנו לפני כחודש וחצי".

החתונה // הם נישאו במיני־ישראל, בנוכחות כמאתיים איש. אריאל: "התרגשתי להיות חתן - קיבלתי חליפה במתנה, הדס קיבלה שמלה". במשך עשור לא היה בקשר עם הוריו, אבל לקראת החתונה הם השלימו (והם אפילו בילו אצלם בראש השנה הזה). הדס: "הרב רפי פוירשטיין חיתן אותנו בטקס מרגש, והייתה חתונה שמחה. החברים והצוות מהמערך והמשפחות היו איתנו, רקדו, בכו, התרגשו ושמחו. גם אנחנו נהנינו מאוד להתחתן ולחוות את החתונה. היינו בהתרגשות שיא".

אהבה // הדס: "אריאל חבר טוב וגם יש לו עבודה טובה והורים טובים, והוא אחראי, דואג ומסור". אריאל: "אני אוהב את שמחת החיים של הדס, ושהיא לא ביישנית".

נדל"ן

he-il

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/282406992482862

Israel Hayom