מקור ראשון

פסטיבל המסיק

פתרון בדרך כזו, נמצא פתרון בדרך אחרת. אנחנו בני אדם, ובני אדם יודעים למצוא פתרונות לכול בסוף. אם הגענו לירח אז אנחנו יכולים להביא גם ילד לעולם".

ההצלחה הגדולה הגיעה עבורם בזכות הרשתות החברתיות, ואלה ממשיכות להיות האמצעי המרכזי שלהם לקשר עם הקהל. ולמרות זאת אפשר לזהות בחלק מהציורים ביקורת כלפי הרשתות החברתיות עצמן. אחד מהם הוא האיור שבו כל אחד עסוק בסמארטפון שלו, כשכל הסיטואציה מוגדרת כ"זמן איכות זוגי", או איור אחר שעוסק בדימוי גוף. "זה לא נולד מאיזושהי ביקורת מכוונת, אנחנו חיים את העולם המערבי, לא המצאנו איזה סיפור בשביל לבקר את התרבות המערבית. אנחנו פשוט ככה ואנחנו חלק מזה", אומרת מאיה.

"אנחנו אוהבים מאוד את הציורים האלה כי אנחנו מבינים שזו נורמה חברתית שלא ברור אם היא בסדר או לא, אבל אנחנו חייבים להתייחס אליה. זה לא כדי לצאת בביקורת כללית. זה לצאת בביקורת על עצמנו".

האלמנה מטרינידד

מיליוני העוקבים שלהם מפוזרים ברחבי הגלובוס וחלק ניכר מהעבודה השוטפת הוא הרצאות בכנסי אנימציה מסביב לעולם. הקורונה שסגרה אותנו בבתים שיבשה את התוכניות.

מאיה: "בשנה שעברה בוטלו לנו עשרה כנסים כאלה וזה היה מאוד מתסכל. זו ההדמנות היחידה שלנו לראות את הקהל שלנו. לייבים זה נחמד אבל אתה רוצה לשמוע את האנשים. מה שנותן לנו את הכוחות זה המפגש, ההתרגשות, הידיעה שזה משפיע ומדבר אל אנשים. מפגש כזה נותן כוחות לעוד שש שנים".

"אנשים מרגישים שאנחנו שותפים

ביקורת תרבות

he-il

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/282703345226286

Israel Hayom