מקור ראשון

פאזלים תלת ממדיים חוויה מאתגרת ומרגשת

רוכבי הצדק / בימוי: אנדרס תומאס ינסן

רשת פאזל אאוטלט המונה 7 סניפים מיבאת ומייצרת פאזלים תלת ממדיים לכל הגילאים. להיט עולמי חדש. זו פעילות איכותית, התורמת להתמצאות במרחב, זכרון, מוטוריקה ועוד. כל החנויות מעוצבת כמוזאונים למינאטורות חוויה בפני עצמה. לפרטים נוספים: Puzzle-outlet.com

הדי מחיאות הכפיים של סיום פסטיבל ירושלים טרם גוועו, והנה אנחנו כבר בפתחו של פסטיבל הקולנוע הגדול השני של ישראל - פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה־73 חיפה. ככה זה בעידן הקורונה, שנה אחת של אפס פעילות ושנה אחר כך שני פסטיבלי קולנוע ענקיים בתוך חודש אחד. אבל אנחנו ממש לא מתכוונים להתלונן ואתם מוזמנים ביותר לעלות לכרמל בחול המועד אל הפסטיבל שיתקיים בין ה־91 ל־82 לחודש. הנה כמה מהמסגרות והסרטים שיחכו לכם שם.

פסטיבל הקולנוע בחיפה ינסה גם בחול המועד הזה להצדיק את המוניטין שלו כאחיו הפרוע והחצוף של פסטיבל ירושלים

מרכוס הוא חייל מקצועי השב לביתו לאחר שאשתו נהרגה בתאונת רכבת ובתו סובלת מטראומה בעקבות התאונה. אך האם הייתה זו באמת תאונה? אוטו, מומחה למחשבים והסתברות, משכנע את מרכוס שהייתה כאן מזימה, וכל העקבות מובילים אל חבורת אופנוענים בשם "רוכבי הצדק". "רוכבי הצדק" הוא קומדיית נקמה שחורה שמאזנת במדויק בין אלימות ברוטלית, טרגדיה נוגעת ללב, אקשן והומור פרוע.

מסעו של סופר / בימוי: לו יאנג

גואן נינג מחפש כבר שש שנים את בתו החטופה. הוא קרוב לאבד תקווה כשהוא מקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה: לרצוח סופר בתמורה למידע על הבת. לסופר, לו קונגוון, יש יכולת על־טבעית להשפיע על גורלם של אנשים דרך הכתיבה. בינתיים, בעולם הפנטזיה שיצר קונגוון, בחור צעיר יוצא לנקום באויבים של אחותו. עד מהרה הגבול בין שני העולמות מתחיל להיפרם. "מסעו של סופר" הוא חגיגה קולנועית ויזואלית, מסע מסחרר שנע בין פנטזיה ומציאות.

מה חדש? // אביטל טקל-קליין מדור אינפורמטיבי

he-il

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/283055532544558

Israel Hayom