מקור ראשון

את ‪CUTALGAN Spray‬

פיג / בימוי: מייקל סרונסקי

‪CUTALGAN Spray‬ - תרסיס ייחודי וחדשני שמיועד להפחית ולהקל תחושות של אי נוחות בעור (עקיצות, פגעי עור קלים ועור פגום) באופן מיידי. מחיר מומלץ לצרכן: 89.90 .₪

מסגרת המייחדת את פסטיבל חיפה ומביעה את חיבתו לתעוזה ולמעוף שניתן למצוא בסרטי ביכורים

אינדיאני פראי / בימוי: פיליפ יורייב

בצעירותו היה מייקל, בן לשבט האנישינאֶּבה בוויסקונסין, מעורב בהסתרת רצח של בן כיתה. מאז עברו שנים, הוא עזב את השמורה ובנה לעצמו חיים חדשים כאיש עסקים מצליח. אבל לעבר יש דרכים למצוא אותך - מישהו מאיים לחשוף את הסודות שלו, ומייקל מוכן ללכת רחוק כדי להגן על זהותו החדשה.

המעבר / בימוי: פלורנס מיילי

סרט אנימציה מרהיב שנעשה בטכניקה מיוחדת של ציור ביד על גבי זכוכית. אחרי שהכפר שלהם נשדד ועולה באש, קיונה ומשפחתה נמלטים מן המקום. היא ואחיה הצעיר אדריאל מאבדים עד מהרה את ההורים ונאלצים לעשות את דרכם לבד, בדרך ארוכה, מפרכת ורצופה סכנות.

ללא עקבות / בימוי: יאן פ' מאטושינסקי

פולין, .1983 המדינה סוערת עקב מותו של סטודנט צעיר, בנה של משוררת מתנגדת לשלטון, שהוכה למוות בידי המשטרה. יוריק, העד היחיד לאירוע, נחוש לעשות משהו. הרשויות מנסות בתחילה להמעיט מחשיבות המקרה, אך כאשר עשרים אלף איש יוצאים לרחובות ורשה, מתקבלת החלטה להשתמש בכל האמצעים כדי למנוע מיורק להעיד.

מקבץ של כמה מהסרטים האמיצים, הפרועים והלא צפויים מהעת האחרונה

רוב הוא צייד פטריות כמהין שחי בבקתה מבודדת ביערות אורגון. החברה היחידה שלו היא החזירה שעוזרת לו בציד. יום אחד החזירה נגנבת ורוב חייב לשוב לפורטלנד ולחיים שהוא השאיר מאחור כדי למצוא אותה. "פיג" משלב במקוריות מרעננת ומתעתעת בין הז'אנרים של מותחן נקמה ודרמה מרתקת ומזכיר לנו מחדש איזה שחקן כריזמטי ומגוון הוא ניקולס קייג', שחוזר לעצמו כאן ולו לרגע קט, ונותן הופעה מרשימה בתפקיד הראשי.

לימבו / בימוי: צ'אנג פו–סוי

שני שוטרים מחפשים נואשות אחר רוצח סדרתי ברוטאלי. אליהם מצטרפת בחורה צעירה, קשוחה ומלאת תושייה, שמוכנה לעזור מסיבותיה שלה. הכול מוכן למשחק חתול ועכבר קטלני במיוחד. הנוף העירוני המסויט, הצילום המונוכרומטי המסוגנן, הכוריאוגרפיה המרהיבה של קטעי הלחימה, והמיומנות המתעתעת של הבמאי בחוקי הז'אנר הופכים את "לימבו" לחוויית צפייה אינטנסיבית, אלימה ובלתי נשכחת.

מה חדש? // אביטל טקל-קליין מדור אינפורמטיבי

he-il

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/283081302348334

Israel Hayom