מקור ראשון

סוכות ישראלי

גם את הכלבים אפשר לקחת לטיולים בטבע.

אם אתם אוהבים את החופשה שלכם מחוברת יותר לטבע, תוכלו להגיע עם כלבכם למגוון חניוני לילה חינמיים או בתשלום: .1 חניוני לילה חינמיים ידידותיים לכלבים: בורות לוץ (ליד מצפה רמון), ספרטניות (מדבר יהודה), רקית (כרמל), יער היערנים (כרמל), פארק גורן (גליל מערבי), החוף הצפוני בנהריה. חניוני לילה בתשלום ידידותיים לכלבים: כפר הנוקדים, חופי איגוד כינרת (כינרת), ספינת המדבר. .2 מדריך מקוצר

כשאנחנו מטיילים בארץ, אנחנו משתדלים לקחת גם את נסקה, כלבה בגודל בינוני 28( קילו, 30 קילו בימים עצלים יותר). לפני שאתם יוצאים עם כלבכם לטיול, אני ממליצה לבחון את הגבולות של הכלב (לוודא שהוא לא מתרחק עצמאית ועלול לברוח), לוודא שהוא יודע להיזהר מהשמש (מחפש צל באופן עצמאי), וכמובן יש להצטייד מראש בכמות מים ומזון מספיקים. אם המסלול רטוב, ודאו גם שכלבכם יודע לשחות.

שביל הבאר ביער חניתה, שמורת טוף כרם מהר"ל, נחל שיח, נחל לוטם, נחל נשר, עין אביאל, עין בוקק, נחל צלמון, עין סהרונים ונחל נקרות, שמורת טבע אלוני אבא, גן לאומי עין חמד, שביל הארז ביער ירושלים.

עין זכרי, עין עלמין, עין שוקו, עין סוכות, עין כובס, עין חרמון, עין ירקעם, עין אוראי, מעיין האולמוסים, עין שלום, עין אלון, עין שיח, עין קדם, עין יבקע.

רשת מלונות מטיילים מציעה אירוח בשישה בתי מלון ומתחם קמפינג בגליל העליון ובגליל המערבי. כל מלון משמש כנקודת יציאה לטיולים וכמרכז מידע על החוויות שמחכות לכם באזור. במלונות תוכלו לקבל מגוון המלצות רלוונטיות לעונה שבה אתם מטיילים. גם רשת מלונות TLV2GO - בעלת יותר מעשרה בנייני דירות לחופשות קצרות בתל־אביב, באילת ובירושלים. המוטו של הרשת הוא לספק לכם חופשה ביתית, בשיא הסטייל. כל הדירות מעוצבות ומתוחזקות בסטנדרט גבוה.

תמר פרלשטיין // צילום: אריק סולטן

he-il

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/283381950059054

Israel Hayom