מקור ראשון

סדנת ארדואינו

מי אני: יאיר פז, בן 18 מירושלים. לא מזמן סיימתי תיכון, כרגע אני לומד במכינה קדם צבאית. הדף שלי מלא בעיקר בתמונות רחפן, אך כולל גם הרבה המלצות על מקומות שווים ומיוחדים בארץ. יש לנו ארץ מדהימה.

יעד מועדף לטיול: וואו, שאלה קשה. עולים לי כרגע אולי עשרים מקומות שונות מאזורים שונים. בסופו של דבר, יש לי חיבור לא רגיל עם המדבר, ולכן אולי אני חושב שאבחר במקום האהוב עליי - אזור תמנע.

לו הייתי שר התיירות: הייתי מנסה להסביר את הארץ ואת נופיה לדור הצעיר. אני בן ,18 ועד לפני שנתיים הכרתי את הארץ בצורה גרועה מאוד. עכשיו אני מכיר אותה הרבה יותר טוב, וזה קרה רק בזכות התעניינות אישית רבה שלי. אם הייתה לנו הסברה מושקעת, גם ברשתות החברתיות, כולם היו מגלים כמה יופי מסתתר בארץ, שרק מחכה שנבוא לטייל לאורכה ולרוחבה. מי אני: גל צ'אושו, בן 23 מכרמיאל, צלם וסטודנט ללימודי הנדסת חשמל. העמוד שלי בא להנגיש את היופי של העולם ממעוף הציפור, להציג את היופי הנסתר מהעין. המטרה שלי היא להציג את הדברים אחרת מצלם רגיל ולהעשיר את הידע של הצופים על ידי חשיפת מקומות נסתרים ושווים לטיולים.

יעד מועדף לטיול: ללא ספק, הגולן. הרמוניה מושלמת בין הצומח לבין הרים וגבעות, ובמיוחד מקורות מים שרק דורשים ביקור. בימי הקיץ החמים ובחורף הקריר, אין כמו כוס קפה טובה עם נוף עוצר נשימה.

לו הייתי שר התיירות: הייתי שם דגש חזק על אהבת הארץ דרך המדיה והרשתות החברתיות, כדי להחזיר את זיקת העם לטיולים בארץ, תוך כדי הפגנת כבוד והערכה לטבע. העם שלנו צריך ללמוד לטייל יותר. מי אני: בן פרשיץ, בן 38 ממרחביה, יזם תיירות בצפון ואיש תוכן. הדף שלי מוקדש לצפון, על כל היבטיו הקוסמים והיתרונות שלו, שלא כולם מכירים: מהנגשת עסקים קטנים וחבויים ותמיכה בהם, ועד להצגת לוקיישנים סודיים, מסלולים, עדכון אירועים מיוחדים ועוד.

יעד מועדף לטיול: תשובה צפויה - הצפון. אני מטייל ארבע־חמש פעמים בשבוע כאן, בכל יום באזור אחר. אם בכל זאת יש פינה חמה במיוחד בלב, אלו הכינרת ודרום הגולן, האזור שבו גדלתי.

לו הייתי שר התיירות: הייתי מתמקד בפריפריות. מציג לקהל בחו''ל את אזור הצפון, כדי לחשוף גם מקומות פחות פופולריים אבל לא פחות יפים ומיוחדים, מנגיש תקציבים וקמפיינים לאנשי תוכן שחיים את האזור. הייתי מנגיש יותר מקומות בילוי וחיי לילה ויוצר מודעות לכל קהלי היעד. בכל אזור הייתי בונה פורום תיירנים שמחזקים זה את זה.

תמר פרלשטיין // צילום: אריק סולטן

he-il

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

2021-09-17T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/283631058162222

Israel Hayom