מקור ראשון

Makorrishon.co.il

גם לאורך השבוע

באתי עם הילדים למופע, תיכף ניכנס כולנו.

אני ימני, הצבעתי ליכוד. אני מאוכזב שהממשלה הזאת התחברה לשמאל, ובמיוחד לעבאס. לא אצביע לבנט, אבל אני חייב להגיד שבנושא הקוו רונה הממשלה מתפקדת מצוין. אני עובד בשינוע ומכיר את השוק. הם פועלים נכון, לא מגיעים לסגר. במישור הזה אני בכלל לא מהמאוכזבים. זה חוסך המון כסף למשק. אני יודע להבו דיל בין האכזבה הפוליטית שלי לתפקוד הטוב שלהם בנושאים האלו.

על המפה: המצפן:

לא התלבטנו אם ללכת להופעה. אני מחוסן שלוש פעמים, וגם אשתי. הילדים עוד לא, אבל עשינו להם בדיקות ואנחנו סומכים על המצב פה. צריך להציג תו בכניסה, נדמה לי. ממש לא היו לנו התלבטויות אם לבוא. הילדים חיכו לזה. הם אוהבים את השואו ואת הסלבס, אז באנו.

גל חדש:

אני פה בפעם הראשונה. הגענו לגיל שאפשר להתחיל.

על המפה:

אני לא אוהב פוו ליטיקה, אבל הולך להצביע. בהתחלה הצבעתי לביבי, אבל עברתי בבחירות האחרונות לליברמן. הוא ישר והוא יודע מה הוא עושה, אני חושב. מעכשיו

המצפן:

אצביע רק ליברמן. ביבי עשה את העבודה ולא לכלך על אחרים, אז אמרתי שזה הבן אדם ללכת אחריו. תרבותי. אבל אז הכול השתנה. אני לא יודע בדיוק לאן ליברמן ילך עם הקואליציה הזאת, אבל בדבר אחד אני סומך עליו: הוא לא ימכור את המדינה, בטח לא לערבים.

למה להתלבט? עשינו את הבדיקה, למה שאו דאג או אבטל? אני אבא גרוש ומשקיע בילד. דוד בן ארבע, אני לא צריך חיסון בשבילו, אבל לא הייתי מחסן אותו גם אם היינו בגיל שאפשר. אני התחסנתי מאוחר. אני בטוח שחליתי, אבל עשיתי חיסון כי לא היו בדיקות נוגדנים זמינות. בסך הכול אין לי תלונות למדינה, עושים הכול בשביל האזרחים.

גל חדש:

מאז שבנט נכנס דברים זזים בכיוון טוב. אני אוהב את הגישה שלו. הצו בעתי לביבי, אני ימין, אבל אם יש בחירות מחר נראה לי שאני משנה כיוון לבני גנץ. הוא נראה לי אחלה בן אדם. נתניהו היה ראש ממשלה מעולה, אבל בנט לא רע. אתה רואה שלא נפלו השמיים.

המצפן: ניסן:

אני ניטרלית. תכו תוב שאני ניטרלית, למרות שהו צבעתי ביבי.

אלמוג: גל חדש: ניסן:

זאת כבר

עמוד ראשי

he-il

2021-12-03T08:00:00.0000000Z

2021-12-03T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/281573768978201

Israel Hayom