מקור ראשון

קטנה על המקום

ואני מתחברת אליו מאוד. בגלל המעבר לכפר ומכיוון שאביה עדיין לומד, החלטתי שמשרות של עיצוב פנים פחות מתאימות ולכן חזרתי לחינוך".

המסלול שלו // אביה הוא הבכור משבעה ילדים, ממשפחה מהמושב כרמל בהר חברון. אחרי שלמד בעתניאל בתיכון והתנדב בקו לחיים הוא עבר ללמוד בישיבת שדרות, התגייס כהסדרניק, ואחרי שבוע בצה"ל חתם ויתור. "הבנתי שהמסלול לא מתאים לי ויצאתי לגיבוש ליח"ט גולני". הוא שירת שלוש שנים בעורב גולני, פלוגת נ"ט, והיה בתפקיד

פיקודי בצוות.

המסלול שלה // תהילה היא חמישית משישה ילדים, ממשפחה משכונת גילה בירושלים. היא למדה בתיכון "צביה" בעיר, והתנדבה בעמותת עלה ובקו לחיים. לאחר הלימודים שירתה שנתיים בשירות לאומי: שנה אחת בתיכון לנוער עם פיגור קל בפתחתקווה, ושנה שנייה ב"עדי ירושלים". אחרי השירות למדה באפרתה חינוך מיוחד ואמנות, ובסוף הלימודים החליטה לשנות כיוון: היא למדה לימודי תעודה בעיצוב פנים.

סמוך לכפר יוקם היישוב דניאל, על שם הילד דניאל טרגרמן שנהרג במבצע צוק איתן

בישול // הם אוהבים לבשל ארוחות משותפות טובות לשניהם, לזמן איכות, לפעמים עם עוד זוג. אביה: "לפעמים אנחנו מכינים ארוחה על טהרת הירקות - אנטיפסטי, סלטים עם גבינות. תהילה אלופה בפיצה, וכשהיא מכינה כולם מריחים את הריח ומוזמנים לבוא".

טיול // תהילה: "אנחנו אוהבים לצאת לחוף או לעשות פיקניקים ביערות ירושלים, באזור עין כרם. אנחנו גם מחוברים מאוד למדבר יהודה, שאביה עוסק בו בעבודה". ■

נדל"ן

he-il

2021-12-03T08:00:00.0000000Z

2021-12-03T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/282458532241177

Israel Hayom