מקור ראשון

שחזור גלגולים

איפ ?ה?א??פ את ללמוד

זה???

מה את עושה?

אני משחזרת גלגולים. אני בודקת מה תוקע את האדם בחיים כאן ועכשיו, ואם יש לזה קשר לגלגולים קודמים. המטרה היא להביא לשחרור. הסיפורים נמצאים לנו בתתמודע ואני מבקשת מהנשמה לדעת את התיקון המיידי שלה בחיים האלה או בחיים אחרים. בגלל שהנשמה מוציאה את המידע, יעלו רק דברים שאדם יכול להתמודד איתם.

מי הלקוחות?

מילדים עד מבוגרים. אנשים עם טראומות שלא יודעים מה המקור שלהן, אנשים עם בעיות בזוגיות, אנשים עם מחלות שאין להן הסבר רפואי, רבנים. אנשים שסתם רוצים לדעת מה קורה במערכת היחסים שלהם, אנשים שמעניינת אותם ההתפתחות הרוחנית שלהם. כל אחד וסיפורו.

איך נראה טיפול?

המטופל נשכב על מיטת טיפולים ואני בודקת את מרכזי האנרגיה, את עשר הספירות. המטרה היא גם לאבחן וגם לפתוח את המרכזים כי חשוב שהאדם יהיה פתוח מולי. אז אני עושה הרפיה שמביאה אותו לדעת את התיקון המיידי שלו. זאת לא היפנוזה, והאדם נמצא בשתי רמות תודעה: בכאן ועכשיו ובסיפור שלו. הטיפול הוא שלוש שעות עבודה והן מוקלטות וכתובות. אחריהן שולחים את האדם לשבוע הפנמה עם שאלות, תובנות, השגות וחלומות. לפעמים הוא רואה בבית עוד תיקונים של הנשמה. המפגש השני הוא בעיניי הכי חשוב, שזה המשוב: אני משקפת מילה במילה מה האדם אמר, ואנחנו בודקים מה התיקון. הוא מקבל כלים, תובנה משחררת, ואנחנו מגיעים לשורש העניין. לפעמים התיקון מיידי ולפעמים זה לוקח גם 20 שנה.

איך התחלת לעבוד בתחום?

כבר כילדה הייתי מאוד רוחנית. העולם האחר פעפע בי וראיתי דברים. במקור הייתי מורה. עברתי טלטלות גדולות בחיים ולא הבנתי למה חוויתי את מה שחוויתי. במדיטציה ראיתי תובנה ששחררה אותי והתחלתי לעבור תהליך רוחני עמוק. התחלתי ללמוד ביו־אנרגיה, טיפלתי באנשים. תוך כדי זה הגיעה אליי מטופלת שביקשה לראות גלגולים, היא הדריכה אותי מה לעשות. מטופלת אחרת שמעה שאני עושה גלגולים וביקשה לדעת למה היא התגיירה. בעלי דאז אמר בחוכמתו שאם אני אלמד איפשהו אני אחקה מישהו, ואני צריכה לפתח את השיטה שלי. | | כ"ט בכסלו תשפ"ב | 3.12.2021

מה אנשים לא יודעים על המקצוע?

אי אפשר להיכנס ישר לתוך הנשמה. צריך להתחיל בתת־מודע, וכדי להגיע לתת־מודע עושים תהליך שכולל גם הרפיה בגוף. אם כל הפסיכולוגים היו משכיבים את האנשים על הספה ולא יושבים מולם כשיש את המסך של העיניים, הגוף היה מגיע להרפיה והיו עולים דברים אחרים.

איזו טעות של מתחילים עשית?

כשהתחלתי לשחזר גלגולים, הבנתי שכדי להגיע לנשמה צריך להרפות את הגוף, ועשיתי את זה באמצעות עיסוי. פחדתי שאנשים לא יגיעו, אז בהתחלה הייתי עושה לנשים עיסוי מאוד מקיף. אמרתי "אם לא יצליח לי, לפחות שייהנו מהעיסוי". בשלב האחרון יש דמיון מודרך. הייתי אומרת שידמיינו ים ושמש. הרבה מהם לא ראו, אז שלחתי אותם הביתה "כי אי אפשר לשחזר להם גלגול". לקח לי המון זמן להבין שלכל אחד יש שפה נשמתית אחרת ושלא אצל כולם זה שמש וים. חשוב ללמוד לדבר בשפה של המטופל. .ר??ש? משחזרי גלגולים ותיקים מעבירים קורסים. קורסים אורכים כמה חודשים עד שנה. אפשר גם ללמוד לבד.

שיטות לשחזור גלגולים

עיסוי, בדיקת מרכזי אנרגיה דרך מטוטלת, הרפיה, עליות נשמה, טיפול בילד הפנימי.

איפה הכסף

תהליך של שש שעות (שלוש שחזור ושעה וחצי עד שלוש שיחה בעקבותיו): 1,200 ;₪ מחיר קורס שחזור גלגולים שנתי ‪.₪ 7,500-6,800‬

לשכת התעסוקה // ליאור שפירא

he-il

2021-12-03T08:00:00.0000000Z

2021-12-03T08:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/282939568578329

Israel Hayom