מקור ראשון

מוסדות ועסקים

3.1 מיליון שקלים 3,500 שקל לחודש במושב משתלה, מחלבה ועוד עסקים חקלאיים

חינוך בבה"ד ,15 ומשם עברה ללהקות הצבאיות.

עלייה // "אבא שלי עשה חיל בתור עולה חדש. בכלל, ההורים שלי הם אנשי עבודה ובגלל זה מגיל צעיר למדתי לעבוד לפרנסתי. כשהגענו לארץ לקח זמן עד שאמא שלי מצאה עבודה בתחום שלה, והיא ניקתה בתים. ההורים שלי החלו להתבסס כלכלית רק כשהייתי כבר נערה, ולפני זה לא היה להם כסף. ואני זוכרת שהייתי צריכה עזרה כדי לקנות בקניון. לא היה להם כסף להביא לי. אני זוכרת שלכל הילדים קנו נעליים של המותג פילה ולי קנו את החיקוי. כל זה גרם לי להיות אישה עצמאית כמו שאני היום ולהבין את ערך הכסף".

ההיכרות // הזוגיות שלהם התחילה .2009־ב אוולין הייתה בת 23 ועבדה בבר של טוהר. הוא ניסה להרשים אותה, ואחרי דייט הם החליטו שזה זה. "יצאנו שנתיים עד החתונה".

כושר // שניהם אוהבים ספורט. "אנחנו משפחה תזזיתית, לא יושבים וקוראים ספר ועושים פאזל. הכול אצלנו על 180 קמ"ש. אניה רוכבת על סוסים ורוקדת, הבנות אוהבות ללכת לים, וכל הזמן יש אתגרים ותחרויות". הם הולכים לעיתים קרובות לחוף פלמחים.

עובדת מדינה // בשנים הראשונות של המשפחה אוולין עבדה במע"מ, כדי להקים משפחה בשקט. הייתי ברשות המיסים שש שנים, מתוכן שנה וחצי בחל"ת עם לני.

לני // "לני נולד ,2013־ב שנתיים אחרי שהתחתנו, ובגיל חמישה חודשים אובחן עם מחלת אלכסנדר - מחלה נדירה חשוכת מרפא. הוא נפטר כשנה אחר כך. כשנודע לנו שהוא חולה היינו בהלם. מאותו רגע התאבלנו עליו בעודו בחיים. הבנו שיש לנו שנה איתו, וניסינו להבין איך אנחנו רואים את השנה הזו ולעשות כל מה שאפשר כדי שנזכור אותו ולא נצטער שלא עשינו דברים. אחרי שהוא נפטר הבנו את המשמעות: חיים רק פעם אחת. והדברים שהפחידו אותנו פעם כבר לא הפחידו אותנו. שנינו חווינו התפתחות אישית גדולה מאוד במגוון רבדים".

אחר כך // אניה נולדה חצי שנה אחרי מותו של לני. "היא הביאה איתה אושר גדול. אני זוכרת את התקופה הזו לפרטי פרטים. בהיריון השלישי שלי, שנה אחרי שזכינו במרוץ למיליון, הרגשתי שזה הרגע שלי לשים את עצמי במרכז, והודעתי לכולם שאני עוזבת. אני לא יכולה לומר שהסביבה הקרובה שלי התלהבה. לא הבינו למה אני עוזבת מקום עבודה בטוח ומסודר. זה דרש ממני להיות ברורה והחלטית, וכך הקמתי מיד את מותג הטיפוח שלי".

חילונים // הם לא דתיים, אבל מחוברים מאוד לחב"ד. אוולין מדליקה נרות שבת, והם שומרים על הפרדה בין בשר לחלב. "לפני שבע־שמונה שנים לא הייתה לנו זיקה לשום דבר. היום יש לנו המון חיבור רוחני".

נדל"ן

he-il

2022-05-13T07:00:00.0000000Z

2022-05-13T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/282492892291538

Israel Hayom