מקור ראשון

משפחת מרנץ

בני־אדם

הספינה עגנה בחיפה, אבל הנוסעים התבקשו להישאר עליה. "חג עצמאות ראשון, לא היה מי שיוריד אותנו. השאירו אותנו ככה שלושה ימים". בבטן האונייה היו 17 נוסעים סמויים שברחו מהצבא הטורקי, והם דווקא חולצו במהרה

"שלושה ילדים בבית, חשמל לא היה, מים לא היה. הייתי מושכת מים מהבאר. בעלי קנה במחנהיהודה גיגית גדולה, ועשינו ממנה בריכה לילדים. הייתי רוחצת אותם במים מהבאר, ועם זה שוטפת את הרצפה, ולא התלוננו"

"יש מי שכותבות לי הודעות שהן ממש חדירה לפרטיות. בהתחלה הייתי נפגעת והיום זה כבר ממש עובר לידי"

הבית // הם גרים בקרוואן קטן, 45 מ"ר. מטבח לא גדול, סלון ושולחן אוכל שקיבלו מההורים לחתונה, חדר לעומר ואופיר, שירותים וחדר הורים. "שפצרנו את הקרוואן שיהיה לנו הכי כיף שאפשר בלב". יש לנו גינה גדולה עם בריכה, דשא ונוף מטריף, שעושה שמח

הבוקר // "הילדים מעירים את השמש, אחר כך הם מעירים אותנו. עושים קצת בלגן בבית, כי למה לא?". צבי יוצא לעבודה מוקדם, ונתקע בכל פעם בפקקים בחיזמא, וטל מארגנת את הילדים לגנים. "הכול בנחת, יש לנו בבית וייבים של קיבוץ". האינסטוש שלי // לטל יש כמה כובעים: "אני צלמת אופנה וגם יוצרת תוכן לעסקים באינסטגרם. בנוסף אני מתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל עם יותר מ־04 אלף עוקבים. סדר היום שלי משתנה - יש לי שבועות עמוסים בימי צילום ובשיתופי פעולה, ואני לא מוצאת זמן לנשום, ויש שבועות רגועים יותר שבהם אני עובדת על תוכן אותנטי לעמוד שלי ונהנית מהשקט".

אינסטלציה // צבי הנדסאי בניין, והוא מפקח בניין בחברת דוד אקרשטיין. "העבודה שלי כוללת פיקוח על עבודות תשתית, בעיקר של עיריות, נתיבי ישראל, נתיבי איילון וכו'. אני מפקח על החלפת תשתיות ועל הנחת תשתיות חדשות. כרגע אני מפקח על הנחת קווי ביוב גדולים לחיבור שכונה חדשה בלוד".

אידיאליסטית // צבי גדל באלון־שבות, בנם של מינה ושלמה מרנץ, שניהם מורים. יש לו אח אחד ואחות אחת. הוא למד בישיבת נווה שמואל ואז בישיבת שדרות. "אמא שלי עלתה לארץ מארצות הברית והחליטה שהיא לא מדברת עם הילדים באנגלית, כי היא אידיאליסטית. גם עניין הלימודים היה חשוב מאוד בבית".

ששון ושמחה // טל גדלה בגבעת־זאב, בתם של

נדל"ן

he-il

2022-08-12T07:00:00.0000000Z

2022-08-12T07:00:00.0000000Z

https://digital-edition.makorrishon.co.il/article/283347590967154

Israel Hayom